PRO Partner

Tariefkaart - Redactionele planning - Profiel

Tariefkaart

PRO partner pakket 1Kosten op jaarbasis
Invulling partner pagina 2021-2022:
Logo
Omschrijving bedrijf
In zoekfunctie: materialen
3-5 producten/merken/diensten met do-follow-link en tag-code
1500
Nieuws-item 3 x (editie 01, 02 en 03 + nieuwsbrief)750
Project 2 x (editie 01 en 02/03/04)1500
Subtotaal3750
Korting 40%-/- 1500
Totaal2250

Voorbeeld partner pagina

Voorbeeld project pagina

PRO partner pakket 2Kosten op jaarbasis
PRO partner pakket 13750
+ ‘In the Spotlight’ conceptstore / showroom500
Subtotaal4250
Korting 40%-/- 1700
Totaal2550
PRO partner pakket 3Kosten op jaarbasis
PRO partner pakket 24250
+ Extra nieuwsitem250
+ Extra project750
Subtotaal5250
Korting 40%-/- 2100
Totaal3150
PRO partner prijslijstKosten
Invulling partner pagina 2021-221500
Nieuwsitem250
Project750
Conceptstore / showroom500
Fotografie project1250

Redactionele planning 2021/22

In Stek Magazine PRO verschijnen vast terugkerende rubrieken, kennisdeling van professionals, nieuws en trends op het gebied van projectinrichting en -ontwikkeling. In elke editie staan vaste projecten in de spotlight: kantoren & showrooms, restaurants, hotels & vakantieparken en bijzondere projecten zoals musea.

ThemaVerschijningsdatum
01 Let’s connect1 november 2021
02 Duurzaam inrichten, projectbeplanting & trends (bouw)materialen1 maart 2022 
03 Horeca inrichting: Van Grand Café tot vakantiepark1 juni 2022
04 De makers: Fabrieken, vakbeurzen, conceptstores1 oktober 2022

Profiel

Stek Magazine PRO is een digitaal magazine met als doelgroep iedereen die betrokken is bij het professioneel ontwikkelen van projecten. Op het interactieve platform staat ‘mobile first’ centraal. Stek Magazine Pro heeft de look & feel van een magazine, maar met een groot voordeel: alles is interactief en meetbaar.

Stek Magazine Pro komt 3 keer per jaar uit, vol informatie en inspiratie. Door de interactieve extra’s kunnen producten en diensten niet alleen in tekst en beeld maar vooral ook middels video en configurators getoond worden. Resultaat: een hoog engagement. Alle edities van Stek Magazine PRO blijven online staan. 

Stek Magazine doelgroep en bereik

Multichannel bereik
Stek Magazine PRO verschijnt op 1 november en heeft een beoogd bereik van 50.000 bezoekers/lezers.

Doelgroep
Projectontwikkelaars
Interieurarchitecten
Project architecten
Bureaus gespecialiseerd in projectinrichting

Stek Magazine PRO is lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec odio orci, mollis et rhoncus et, tempus sed dolor. Aenean vel urna vitae ligula cursus molestie.